1. srpna 2016

(Po)Narozeninová soutěž

V červnu měl můj blog narozeniny a já jsem je tak trochu zazdila. Měla jsem příliš práce se školou a brigádami a blogu jsem se příliš nevěnovala. Což bych samozřejmě chtěla změnit, protože blogování mi už nějakou dobu chybělo. Věřili byste, že můj blog měl tento rok už 4. narozeniny? Já teda, ne. U ničeho jsem totiž takhle dlouho nevydržela. Za tu dobu jsem sice blogovala hodně nepravidelně, ale vždycky jsem se nakonec vrátila, protože jsem chtěla zase něčím přispět. 

Ale teď už určitě chcete vědět, o co vlastně budete soutěžit. Nebudu vás napínat. Nakladatelství Epocha do této soutěže věnuje dvě knihy ze série Anity Blake nebo Merry Gentry. Výherce si bude moci sám vybrat, který díl by chtěl mít doma. 

Tentokrát na vás ve formuláři nebudou čekat žádné otázky. Stačí vyplnit svoji přezdívku a e-mail a je to. Budu ale ráda, když se podíváte na facebookové stránky Nakladatelsví Epocha a třeba i na ty moje. Alespoň budete v obraze :)

Pravidla soutěže:
1. Soutěž je pro čtenáře z České republiky i ze Slovenska.
2. Zapojovat se můžete od 1. 8. do 14. 8. 2016
3. Zúčastnit se může každý jednou (duplicitní vstupy budou smazány)
4. Výherci budou losování pomocí random.org
5. Výsledky soutěže se na blogu objeví nejpozději do 18. srpna 2016
6. Výherce bude informován e-mailem a na odpověď bude mít dva dny. Pokud neodpoví, losuji nového výherce.


Všem přeji hodně štěstí!

5 komentářů: