Recenze - Můj pes Doggo

Název: Můj pes Doggo
Autor: Mark B. Mills
Počet stran: 216
Překlad: Klára Kolinská
Nakladatelství: Motto
Datum vydání: únor 2016
Anotace: Daniel strávil s Clarou čtyři roky a byl naprosto spokojený. Ona asi ne, protože ho ze dne na den opustila a nechala mu jen ošklivého psa a dlouhý dopis plný obvinění. Takže teď je zase svobodný muž – až na jeden závazek. Neměl to srdce dát Dogga do útulku, i když to byl vlastně Clařin pes a on si s ním neví moc rady. Rozhodl se najít mu nový domov a během tohoto hledání našel inspiraci pro svou práci v reklamě, novou lásku… a nejlepšího přítele pod sluncem. A nevadí, že štěká.

----------------------------------------------------------

Po čtyřech letech se Danielova přítelkyně rozhodla, že jejich vztah už není to co býval, a že ji vlastně brzdí. Rozhodla se tedy zabalit si všechny její věci, napsat dopis na rozloučenou a nastoupit do letadla. Za sebou nechala pouze Dogga, psa kterého před nedávnem přivezla z útulku. Problém je v tom, že Doggo se Danielem nenechá ani pohladit. Proto ho očekává návrat do útulku, a když si ho odmítnou vzít zpět, rozhodne se mu alespoň najít nový domov.

Doggo je neobvyklá psí postava už jen proto, že jeho zevnějšek není ani roztomilý ani příliš hezký. Říkají o něm, že je to ošklivý pes. Jeho chování je ovšem stejně neobvykle jako jeho vzhled. Doggo je inteligentní a pyšný pes, který si o osobě dost možná myslí, že je to ten největší krasavec pod sluncem. Navíc je fanouškem Jennifer Aniston a jeho láska k ní je neskutečně rozkošná. Jelikož já sama psa mám a to naše psisko jsem v Doggovi občas viděla, tak jsem si ho prostě nemohla nezamilovat.

Můj pes Doggo není kniha pouze o psovi. Je hlavně o tom, jak si Daniel a Doggo k sobě hledají cestu. Příběh je jednoduchý, přímý a bez jakýchkoli překvapení. Je to ovšem hezká knížka, u které se neubráníte nejednomu pousmání ne-li rovnou smíchu. Autor ji totiž pojal vtipnou a odlehčenou formou. Díky tomu knížka ubíhá neskutečně rychle a ani nebudete vědět jak a máte ji přečtenou.

Knihu Můj pes Doggo doporučuji všem milovníkům zvířat a psů obzvlášť. Je tu krásně vidět, jak se vyvíjí vztah mezi psem a jeho páníčkem. Navíc je to celé napsané pěknou odlehčenou formou.
Za recenzní výtisk moc děkuji nakladatelství Albatrostmedia.
A nakonec tu máte ještě jednu fotku našeho pejska s knihou Můj pes Doggo!