20. března 2016

Velikonoční soutěž!

Soutěž už se na blogu neobjevila minimálně rok. A když se blíží ty Velikonoce, tak jsem se rozhodla, že jednu uspořádám a někomu udělám radost!

Radost udělám hned třem lidem! Dvě knihy do soutěže totiž darovalo internetové knihkupectví Albatrosmédia a třetí výhra je z mojí knihovničky. Knihy ode mně nejsou v dokonalém stavu, ale to jsem už zmiňovala i v mém posledním videu, kde jsem i ukazovala důvod. Jedná se o knihy Jedna malá lež a Čtyři vteřiny rozhodnou, které obě poputují k jednomu človíčku. Další dvě knihy, o které si zasoutěžíte jsou Hadí listiny a Už budu! Doufám, že se vám knížky líbí :) 

Ve formuláři mám pár otázek ohledně mých videí, které sice nejsou povinné ale byla bych moc ráda kdybyste na ně odpověděli. Chci získat nějakou zpětnou vazbu a tohle vidím jako skvělou příležitost!

Soutěžit můžete až do Velikonočního pondělí. A tady jsem nafotila výhry:




Pravidla soutěže:
1. Soutěž je pro čtenáře z České republiky i pro slovenské čtenáře s českou doručovací adresou
2. Zapojovat se můžete od 20. 3. do 28. 3. 2016
3. Zúčastnit se může každý jednou (duplicitní vstupy budou smazány)
4. Výherci budou tři
5. Výherci budou losování pomocí random.org
6. Výsledky soutěže se na blogu objeví nejpozději do 30. března
7. Výherci budou informování e-mailem a na odpověď budou mít dva dny. Pokud neodpoví, losuji nového výherce.



Držím všem palce!

11 komentářů:

  1. Jsem moc ráda, že si o ty dvě knihy z posledního videa můžu zasoutěžit. Ještě trochu štěstíčka a bude to :-D
    Moc děkujeme za soutěž!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda! Soutěž o dost krásné kousky. ;) Arigato!!! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá soutěž a skvělí formulář. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuji za soutěž, a přeji všem hodně štěstí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Fajn soutez. Jenom doufam ze sem tedy formular neodeslala v prubehu casu dvakrat. A vsem hodne stesti.

    OdpovědětVymazat