30. srpna 2014

On My Wishlist #54

Jedná se o týdenní meme, které pořádá Book Chick City.Jeho cílem je každou sobotu zveřejnit knihu nebo knihy, které bychom si chtěli koupit. Mohou to být knihy starší i, novější nebo knihy, které teprve vyjdou. 
Tuto sobotu jsem si vybrala:
  
Řekni vlkům, že jsem doma - Carol Rifka Brunt // JOTA

Tuhle knížku já prostě musím mít! Vidíte tu nádhernou obálku? Četli jste tu anotaci? Prostě dokonalost. Nemůžu se dočkat až vyjde a já si ji budu moct koupit a přečíst.

6 komentářů:

  1. Knihu vůbec neznám ani jsem o tom neslyšela, ale vypadá to moc hezky. :)

    OdpovědětVymazat
  2. O téhle knize slyším úplně poprvé, ale má krásnou obálku. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já také o této knize slyším poprvé :) Krásná obálka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám knihu na seznamu k přečtení už pěkně dlouho, protože mám pořád trochu strach z angličtiny. Jsem strašně ráda, že teď vyjde v češtině ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se moc líbí název. A ta obálka je skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta by mi mela ted v tydnu prijiiiiiiit :) tesim se na ni

    OdpovědětVymazat