31. května 2014

Re-reading Anity Blake

O re-readingu Anity Blake přemýšlím strašně dlouho. To že si knížky s Anitou přečtu znovu jsem se definitivně rozhodla už někdy v říjnu minulého roku a zároveň mě napadlo z toho udělat re-reading pro všechny. Původně jsem chtěla aby byl už v únorů, ale v té době jsem blog tak trochu zanedbávala a sešlo z toho. Teď se už je to ale oficiální a re-reading se bude konat!

Myslím, že nejsem jediná, které se tato série líbí a pokud jste ji ještě nečetli, ale chytěli byste, tak teď máte příležitost. Takže jdeme na to! Re-reading se bude konat 15. 6. 2014 - 30. 9. 2014. Ale protože Anita Blake je dlouhá série (v češtině teď bude vycházet 15. díl a v angličtině je jich dokonce 22), je možné že se čtení o něco prodlouží. 
Samozřejmě není nutné přečíst všechny díly. Já si například dávám za cíl znovu přečíst díly, které jsem už jednou četla. Což je 8 dílů a kdo ví jestli to zvládnu. Každopádně je to proto, abych věděla, co se v těch knihách stalo než se vrhnu na další díly.

Zapojit se není vůbec nic složitého, stačí se přihlásit pomocí linkovače, který najdete na konci tohoto článku. Také bych vás poprosila, abyste na svůj blog dali vědět, že se re-readingu zúčastníte. A to třeba tak, že vezmete obrázek, který je naopak hned na začátku článku (nebo pokud se vám líbí víc, můžete použít ty dole), a umístíte ho na svůj blog i s odkazem na tento článek.

Jakmile si přečtu nějaký díl ze série, tak na něj napíšu recenzi a k ní dám i linkovač, pokud byste se chtěli pochlubit svojí recenzí nebo svým názorem na danou knihu. A pokud nemáte blog a přesto byste se chtěli zúčastni čtení Anity, tak do toho! (Jen mi třeba napište na mail, abych o vás věděla.) A kdybyste ještě navíc chtěli napsat svůj názor, tak mi neváhejte poslat mail (anet.hol@seznam.cz) a domluvíme se.

A ještě jedna maličkost. To seznamte se na obrázku není jen tak náhodou. Mám totiž naplánováné napsat o této sérii i pár článků (a teď nemyslím recenze). Chtěla bych Anitu, ostatní postavy i St. Louise trochu představit, aby se s Anitou Blake mohli seznámit i ti co o ni neslyšeli a třeba se dodatečně zapojit.

Doufám, že se přidáte a dáme se do společného čtení Anity Blake od Laurell K. Hamilton. 


7 komentářů:

  1. Hmmm, zaujííímavé, asi nad zapojením popremýšľam :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nerya: Určitě popřemýšlej :) Budu ráda, kdy se zapojíš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anitu vůbec neznám! Jdu o ní pátrati :)

    OdpovědětVymazat
  4. Owlie: To je ale chyba! Ihned napravit :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jdu do toho. Sice nevím, jak budu stíhat, ale konečně mě něco dokope k tomu, to začít číst. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Niviat: Jsem moc ráda, že se nakonec připojíš! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Také se nakonec zapojím, třeba mě to bude bavit :)

    OdpovědětVymazat