RC Recenze - Zakázaná přitažlivost

Autorka: Kateřina Petrusová
Knižní série: Bavettovi
Díl: 3
Počet stran: 304
Nakladatelství: Frament
Datum vydání: březen 2014
Anotace: Senátorova dcera Emily má po krk života ve skleníku a potají odjede do New Yorku. Záhy je však vypátrána a musí se rozhodnout: buď se vrátí domů nebo zůstane, ale pod stálou ochranou nepřístupného bodyguarda Henryho Trovata. Emily je rozhodnutá Henryho přesvědčit, aby ji nechal být, vše jim však začnou komplikovat city a především děsivý vánoční dárek, který jí pošle neznámý šílenec.
Překoná láska tak odlišných lidí věkový a společenský rozdíl, nebezpečí, které Emily hrozí, a především Henryho zločineckou minulost?

----------------------------------------------------------

Emily utekla do New Yorku, aby mohla žít svůj život po svém. Jenže to netrvalo ani tři dny a její otec ji našel. Dá jí ale na vybranou buď s ním pojede domů nebo může zůstat v New Yorku, ale bude pod nepřetržitým dohledem. Měl by ji hlídat Henry Trovato, nebo-li velká a věčně zamračená hora svalů, která měla Emily vyděsit, aby jela zpátky do Denveru. Emily se ale rozhodne stejně zůstat v New Yorku a mezitím se svého bodyguarda zbavit. Jenže všechno nejde zrovna tak jak si Emily představovala.

Celá kniha je vyprávěna z pohledů dvou hlavních postav - Emily a Henryho. A tentokrát tam bylo i napsané čí pohled to vlastně zrovna čteme. Za což jsem vděčná, protože v předchozím díle jsem se trochu ztrácela.
Emily je dcera senátora a dá se říct, že je to tatínkova princezna. Ještě aby ne když má ještě čtyři bratry. Emily se od předchozích hrdinek této série liší - je totiž mladá, naivní, rozmazlená, dětinská a taky je to knihomol. Její charakter se autorce podařilo vykreslit na jedničku. A já jsem nemohla jinak než si ji oblíbit.
Pak tu máme Henryho, který pracuje pro Roberta Bavettu. Dříve to býval také mafián, ale teď pracuje jako bodyguard. Navenek je to nepřístupný a chladný člověk, ale když ho poznáte trošku blíž zjistíte, že takový se jeví díky své minulosti. Ve skutečnosti je to totiž plyšák, co letí na puntíky.

Zakázaná přitažlivost je třetí, volné pokračování série Bavettovi, kterou napsala česká autorka Kateřina Petrusová. Její styl psaní vás do knihy vtáhne a kniha se velice pěkně čte. Je to spíše takové to oddychové čtení, u kterého se rozhodně zasmějete.

Na knížku jsem byla velice zvědavá a to hned z několika důvodů. Za prvé předchozí díly se mi moc líbily (hlavně teda ten první) a za druhé už došli Bavettovi! Ze začátku jsem tedy neměla vůbec tušení o kom by tahle knížka mohla být. A potom jsem měla problém s tím, kdo to ten Henry vlastně je, ale nakonec jsem si vzpomněla. A když jsem začala číst bylo mi jasné, že obě hlavní postavy si oblíbím.

Zakázaná přitažlivost je knížka, která je protkána vtipnými hlášky, takže se určitě nemusíte bát, že byste se při čtení nudili. Mě osobně se líbil hlavně ten začátek, kde se Emily snažila provokovat Henryho a Henry to musel potichu snášet. Jenže potom jakoby se to utlumilo a už to prostě nebylo ono. Přesto se tahle knížka čte skoro sama a já jsem zvědavá jestli tahle série bude pokračovat. A jestli ano, tak doufám, že jednou z hlavních postav bude Kevin, protože ten zaručuje tunu zábavy.
Za recenzní výtisk moc děkuji nakladatelství Fragment.