28. března 2014

Návštěva knihovny

Už je to dlouho, co jsem naposledy byla v knihovně. Myslím, že to bylo o letních prázdninách. A poslední dobou jsem si říkala, že bych se tam mohla zastavit. Takže když jsem si v pondělí jela zařídit několik věcí do Brna, tak jsem se na skok stavila i do naší knihovny. Bohužel knížky, které jsem si půjčit chtěla, zrovna neměli. Takže jsem to tam procházela od regálu k regálu a nakonec jsem si vybrala tři knížky, které bych si chtěla přečíst.


Nakonec volba padla na tyto tři knihy - Sběratel kostí, Tygrovu plavbu a Já, monstum. Sběratele kostí jsem si půjčila proto, že jsem dostalo chuť přečíst si nějakou detektivku a taky proto, že byl podle téhle knížky natočen film, který naše rodina zbožňuje!
Nedávno vyšel čtvrtý díl Tygří ságy a já přitom nečetla ještě ani ten třetí. To jsem musela napravit a tak jsem si půjčila i Tygrovu plavbu. Jen doufám, že Kelsi mě nebude štvát více než obvykle a taky doufám, že Kišan tam bude hodně čast. Co já bych bez něj dělala.
Knihu Nejsem sériový vrah jsem slupla za jedno odpoledne a byla jsem z té knížky unešená, proto si nemohu nechat ujít i druhý díl, který má stejně zajímavý nazev jako ten první - Já, mostrum. Snad ho také budu číst s takovým zápalem, jako jsem četla ten první díl. 

Upřímě doufám, že tentokrát přečtu všechny knížky, co jsem si v knihovně půjčila, a že některou z nich nebudu vracet nepřečtenou. Tak ale věřím, že se ke všem dostanu (snad).

Četli jste nějakou z těchto knížek?

5 komentářů:

  1. Tygrovu plavbu jsem si před nedávnem taky půjčila z knihovny. Teď jí zrovna čtu a je skvělá. Směju se u ní, tak jak jsem se dlouho u žádné jiné nezasmála :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sběratel kostí a Já monstrum jsou super! :)

    OdpovědětVymazat
  3. z tohoto jsem četla jen Tygrovu plavbu a moc se mi líbila. i když mi teda Kelsey lezla na nervy a Ren ještě víc, dokonce tak, že jsem měla bezpočtukrát chuť ho něčím majznout po hlavě. Kishana si užiješ, je ho tam docela dost, i když já jako team Kishan byla lehce zklamaná :-(

    na Sběratele kostí jsem zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já, mostrum bych si moc ráda přečetla! Nejsem sériový vrah je opravdu super kniha. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné knihy, já jsem zatím nečetla ani jednu :D

    OdpovědětVymazat