9. března 2014

Měsíční chvástačka - září 2013 až únor 2014

Toto meme pořádá Judit.
Ke konci každého měsíce zveřejním knihy, které jsem si za daný měsíc koupila nebo je vyhrála, dostala darem či na zrecenzování.
---------------------------------------------------------


Už je to celkem 5 měsíců, co jsem natočila poslední video. Na blogu se to už pomalu rozjíždí, tak jsem se rozhodla, že by nebylo špatné vám ukázat, jaké knížky jsem si za dobu své neaktivity koupila. 
Jinak doufám, že se vám video bude líbit a budete se těšit na další :) ještě teda nevím, jaké bude téma dalšího videa, ale něco vymyslím. Každopádně se budu snažit, aby bylo brzy. 

3 komentáře:

  1. Skvělé video. :) A tvůj nový vzhled je nádherný!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :) Jsem moc ráda, že se ti obojí líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé video a super knížky! ;D

    OdpovědětVymazat