30. června 2013

Narozeninová soutěž!

Už je to rok, co jsem si založila blog a sama doufám, že vydržím minimálně ještě jeden. Ten rok se musí nějak oslavit a proto se bude soutěžit! 
Jaké knížky budete moci vyhrát vám ještě neprozradí, protože ani já nevím všechny. Tři mi už došli a jednu jsem vložila do soutěže já (nějakou možná přidám), což znamená, že na 100% budou 3 výherci. Fotku knížek přidám až mi všechny dojdou. Prozradím, ale že jedna z knih je v angličtině.

Blogování mě hrozně baví a doufám, že to co napíšu baví i vás. A tuhle soutěž jsem vlastně malinko využila k tomu, abych se dozvěděla, co si o blogu myslíte. A byla bych ráda kdybyste byli opravdu upřímní. Co si budeme povídat, na blogu je a vždycky bude co zlepšovat. Já bych jen chtěla vědět na co se zaměřit první. A nezapomeňte - jen do mě!

Pravidla soutěže:
1. Soutěž je pro čtenáře z České republiky i pro slovenské čtenáře s českou doručovací adresou
2. Zapojovat se můžete od 30. 6. do 30. 7. 2013
3. Zúčastnit se může každý jednou (duplicitní vstupy budou smazány)
4. Výherci budou nejméně tři
5. Výherci budou losování pomocí random.org
6. Výsledky soutěže se na blogu objeví nejpozději do 3. srpna
7. Výherci budou informování e-mailem a na odpověď budou mít dva dny


Všem přeji hodně štěstí v soutěži!


Edit 5.7.2013: Vyfotila jsem knížky, které můžete vyhrát! Doufám, že se vám ty ceny líbí :)
Sérii Věk magie a Deklaraci smrti do soutěže věnovalo nakladatelství Fragment. Switched je z mé knihovničky

2 komentáře:

  1. Gratuluji k narozeninám! :)
    Nejsem si jistá, jestli už jsem vyplňovala formulář, mohla by ses prosím podívat? Byla bych tam pod přezdívkou Zuzzi, děkuju :)

    OdpovědětVymazat