20. dubna 2013

On My Wishlist #35

Jedná se o týdenní meme, které pořádá Book Chick City.
Jeho cílem je každou sobotu zveřejnit knihu nebo knihy, které bychom si chtěli koupit. Mohou to být knihy starší i, novější nebo knihy, které teprve vyjdou. Tuto sobotu jsem si vybrala:


Poslední dobou pokukuji  po knihách Nicholase Sparkse a to hlavně po knize Talisman a Milý Johne. Obě dvě už jsou zfilmovaná a Johna jsem už i viděla a film se mi moc líbil a ani mi nevadí, že knížka má filmovou obálku, protože oba herce na obálce mám moc ráda. Talisman jsem ještě neviděla a asi ještě nějakou dobu neuvidím, protože si chci prvně přečíst knížku. 

Už jste od Nicholase Sparkse něco četli? Líbil se Vám styl jeho psaní?

8 komentářů:

  1. Četla jsem od něho dvě knížky a budu číst další a další. Píše skvěle :-) určitě běž do toho :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dear John som videla, krásny film 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím naprosto souhlasím, a navíc tam hlavní hrdinové jsou jedni z mých oblíbených herců :)

      Vymazat
  3. Souhlasím, ten film je úžasný! Tyto dvě knihy vypadají velmi dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sparks je skvělý, Talisman se mi od něj moc líbil a Milý Johne jsme viděla jen jako film, ale nejlepší od něj je prostě Poslední píseň ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Poslední píseň jsem se také dívala a viděla jsem i film, který nebyl špatný. Knížku bych si také určitě přečíst chtěla.

      Vymazat
  5. Knížky jsem nečetla, ale filmy jsem viděla. Dear John byl fajn, Channing tatum je skvělej :) Talisman - propadák, vůbec se mi to nelíbilo a nutila jsem se to dokoukat!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tatum je skvělej :D U Talismanu mě zaujaly ukázky, rozhodně bych se na něj chtěla podívat, ale to že bylo těžké ho i dokoukat mě malinko děsí.

      Vymazat