5. září 2012

Měsíční chvástačka - srpen 2012

Toto meme pořádá Judit.
Ke konci každého měsíce zveřejním knihy, které jsem si za daný měsíc koupila nebo je vyhrála, dostala darem či na zrecenzování.



Tak srpen už je za námi. Taky vám přijde, že hrozně rychle utekl? Oproti červenci mám knížek docela málo, ale já jsem za ně ráda. 
Ve videu jsem měla tak trošku výpadek, tak si toho nevšímejte! :D I tak doufám, že se vám bude video líbit.


Copak jste si v srpnu pořídili vy?

6 komentářů:

  1. Ach jo, já bych si to video tak ráda pustila, ale můj internet to odmítá načíst :// Mluvíš vždycky tak dvě sekundy a pak se to sekne... Nechám to pět minut, aby se načetly další dvě sekundy. Takže o tom, že se na to dneska podívám, si asi můžu nechat zdát... :(
    Nemohla bys mi aspoň sem, do odpovědi vypsat, co všechno sis pořídila? Jsem děsně zvědavá :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je pech, snad se to brzo spraví. Určitě napíšu :) Koupila jsem si druhý a třetí díl Vampýrské akademie a jednu anglickou knížečku - Switched, už jsem někde na internetu četla překlad, tak jsem si řekla, že když už vím o čem to zhruba je, tak by nebylo špatný si Switched přečíst jako moji první anglickou knížku :)
      Pak tam ještě byly záložky do Blog Tour od Michelle Madow :)

      Vymazat
  2. Video moc hezké, opravdu! Patrně tě zařadím mezi to málo osob, jejichž chvástačky budu sledovat. :D :)
    Jinak ty záložky jsou moc hezké a od Michelle Madow je milé, že ti je poslala. :)
    Já osobně jsem tento měsíc vykupovala hlavně CooBoo. :D Takže jsem si pořídila Loď mezi hvězdami, Modrou jako safír, Drakii a Marcelo ve skutečném světě. Plus jsem vyhrála podepsaný pátý díl ze série Deník malého poseroutky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti líbí :) Tak to děkuju, udělala jsi mi velkou radost!!
      Ty záložky jsou opravdu nádherné a trochu mě překvapilo jak jsou veliké a Michelle Madow je hrozně milá :)
      CooBoo bych skupovala pořád :D a Loď mezi hvězdami a Drakii ti závidím, už si je musím taky pořídit :)

      Vymazat