24. srpna 2012

Už jste je viděli?

Našla jsem pár nových obálek a musím se o ně podělit. Nějakou už jste možná viděli, jinou možná ne. Já jsem z nich maximálně nadšená a nemůžu od nich odtrhnout oči.



Obálka sedmého dílu Mercy Thompson mě opravdu okouzlila. Je trochu jiná než její předchůdkyně. Není tak tmavá a příběh snad nebude tak temný.

A obálka dlouho očekávaného pokračování Divergence s názvem Rezidence jste už určitě viděli. Moje oblíbená barva je zelená a tak se mi líbí víc než první díl a to už je co říct, protože už ta byla opravdu krásná.

Dále je tu obálka druhého dílu série Prázdná rakev. Tuhle obálku jsem viděla už před nějakou dobou, musím ale říct, že první díl se mi líbil víc. Pořád si ale myslím, že je velmi povedená.

7 komentářů:

  1. Druhý díl prázdné rakve ve mě neevokuje představu smaary, což je určitě pozitivní (bojím bojím :D). Z druhého dílu Divergence jsem taky nadšená, ta obálka je vážně moc pěkná :) Je fajn, že si nakladatelství tak pospíšilo s vydáním - není to tak dlouho od chvíle, kdy vyšel anglický originál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem moc ráda, že si pospíšili :) Nemůžu se ho dočkat!! :D

      Vymazat
  2. Mercy má skvělou obálku, moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta obálka k Mercy je opravdu nezvykle světlá, ale mně se líbí stejně jako obálky předchozích dílů. :D :) Obálka Rezistence je samozřejmě úžasná a já už se nemůžu dočkat až budu mít knihu doma. :) A ta poslední obálka je také rozhodně zajímavá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se vším souhlasím :D Mě se ta světlá obálka možná líbí ještě víc než ty předchozí díly, možná je to tou změnou :)

      Vymazat
  4. Wow! Ta obálka Prázdné rakve je úžasná!!

    OdpovědětVymazat