13. srpna 2012

První soutěž aneb vyklízí se knihovnička


Budu se stěhovat a tak jsem si musela prolézt knihovničku a trochu zregulovat stavy. Přitom mě napadlo, proč někomu z vás neudělat radost a tak jsem vybrala knížku, která půjde do soutěže. 
To ale není jediný důvod 13. srpna pořádání soutěž, můj má blog už dva měsíce. Pro někoho to není moc, ale pro mě je to docela úspěch, protože u ničeho moc dlouho nevydržím. Blog mě ale baví a já rozhodně přestat nehodlám. Z tohoto důvodu jsme vybrala ještě jednu knížku, která někomu udělá radost. Bude se tedy soutěžit o dvě knížky = dva výherci.

Pravidla soutěže:
1. Platí pouze pro ČR (nemám zkušenost se zasíláním na Slovensko)
2. Zapojovat se můžete od 13. do 31. srpna
3. Zúčastnit se může každý pouze jednou
4. Výherci budou dva
5. Výherci budou vylosováni pomocí random.org
6. Výsledky soutěže se na blogu objeví nejpozději 3. září
7. Výherci budou informování e-mailem a na odpověď budou mít dva dny.


Určitě vás ještě zajímá jaké knížky můžete vyhrát. Je to Žhářka od Stephena Kinga a Sabriel od Gartha Nixe. Doufám, že se líbí :)

Hodně štěstí všem a tady je fotka knížek, které můžete vyhrát.


20 komentářů:

  1. Ahoj Anette..:-)
    Je fajn že děláš soutěž, ráda bych se zůčastnila, ale knihy mě bohužel moc nezaujaly, omlouvám se.
    Jinak doufám, že s blogem neskončíš, moc ti to jde..:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý má jiný vkus, vůbec to nevadí :)
      Taky v to doufám, baví mě to a děkuju :)

      Vymazat
  2. teraz ľutujem že bývam na Slovensku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu se snažit, aby příští soutěž byla i pro Slovensko :) chci si nejdřív zjistit o posílání balíků na Slovensko co nejvíc :)

      Vymazat
  3. Díky moc za soutěž! Zkusím štěstí u Žhářky, protože Sabriel jsem si nedávno kupovala v knihovně. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu držet palce :) vím, že sis Žhářku chtěla přečíst :)

      Vymazat
  4. Zaujala mě Sabriel. Celý ta série od Gartha je úžasná!

    Karel DC

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím nemůžu jinak než souhlasit :D měla jsem všechny díly, ale půjčila jsem je a už se mi nevrátili, tak s tímhle dílem alespoň někomu udělám radost :)

      Vymazat
  5. Výýborná soutěž! :)) Díky ti za ní, a gratuluji v dvou měsícům na blogu!:) A budu si držet palce se Žhářkou ! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) budu ti v tom držení palců pomáhat :D

      Vymazat
  6. Doufejme, že první soutěž nebude poslední ;)) Mockrát ti za ni děkuji.. *nikdy se jí nepovedlo v ničem vyhrát, tak to pořád všude zkouší* :D A gratuluji ke dvou měsícům úspěšného blogování! ~_~

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední určitě nebude mám naplánovanou minimálně ještě jednu v říjnu :)
      Budu držet palečky ať ti u mě vyjde tvé první vítězství :)
      Děkuju :)

      Vymazat
  7. Obě knížky, který jsi vybrala jsou moc pěkný a určitě bych si je jednou chtěla přečíst :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Garth Nix je mým oblíbeným autorem, takže jsem se rozhodla zabojovat o Sabriel :) Třeba to vyjde! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ou jé :D Děkuji za soutěž :) Knihy sou moc pěkné ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji ti moc za soutěž. Nějakou knihu od Stephena Kinga si už dlouhou dobu plánuju přečíst a tys mi dala úžasnou příležitost. Moc ti děkuji :)))))

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuju za soutěž, knížky, které jsi do soutěže dala mi přijdou super a ráda jsem si zasoutěžila, ještě jednou díky :)

    OdpovědětVymazat