27. srpna 2012

Filmová podoba týdne #11

Jedná se o meme, které pořádá Niklaus.
Cílem tohoto meme je každé pondělí představit čtenářům i filmové a seriálové zpracování knih.

Název filmu: Deník princezny
Hrají: Julie Andrews, Anne Hathaway, Hector Elizondo, Heather Matarazzo, Mandy Moore, Todd Lowe, Nicholle Torn
Podle knihy: Princezniny deníky od Meg Cabot
O čem film je: Mia je nenápadná, inteligentní a mile ztřeštěná studentka střední školy. Žije v San Francisku se svou matkou, svobodomyslnou umělkyní. V neslušivých brýlích, s nemoderním účesem i oblečením jako z bazaru je tak trochu outsiderem mezi spolužačkami, které myslí jen na zábavu, parádu a na to, jak Miu zesměšnit. Ta marně vrhá zamilované pohledy na fešáckého třídního playboye Joshe. Josh si ale ošklivého kačátka Mii ani nevšimne. Pak se najednou objeví na scéně babička odkudsi z Evropy, kterou nikdy neviděla, a sdělí dívce šokující novinu. Její otec, kterého vůbec nepoznala, byl panovníkem malé evropské země, a protože nedávno zemřel, stává se Mia dědičkou trůnu. Babička královna slibuje, že z ní udělá princeznu jak má být. Patnáctiletá Mia musí řešit životní dilema zůstat obyčejnou studentkou nebo naplnit přání babičky a otce a převzít odpovědnost za vládu malé vzdálené země.

Můj názor: Snad každá malá holčička se někdy chtěla stát princeznou, nosit pohádkové šaty a setkat se svým princem na bílem koni. A Deník princezny nám umožní nahlédnut do světa jedné z princezen, které o to ale ani trochu nestála. 
Film je plný vtipu, trapných situací, ale také výborných hereckých výkonů. Film Deník princezny je jedna z mých oblíbených komedií, ke kterým se vždy ráda vrací a rozhodně bych ho doporučovala všem.


5 komentářů:

  1. Knížky jsem nečetla, ale film jsem měla svého času fakt ráda .) Teď už bych z něj sice asi tak odvařená nebyla...ale i tak na něj mám jen pozitivní vzpomínky :)

    OdpovědětVymazat
  2. to ani nevím, že existují knížky :D každopádně...film zas taková pecka není, ale Anne Hathaway je sympaťačka+ oddechových komedií není nikdy dost! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš, oddechových komedií není nikdy dost!! :D Já se vždycky ráda zasměju a Deník princezny mi k tomu jistě rád pomůže :D

      Vymazat
  3. Deník princezny mám (jako film, knihy jsem nečetla) taky moc ráda. Líbí se mi tedy víc ten první, než druhý, i když ani ten není špatný. Anne mám obecně jako herečku hodně ráda, umí totiž ze sebe udělat pořádného šaška, stejně tak jako zahrát vážnější roli .. :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knížky jsem také nečetla, ale docela by mě zajímali :) Anne je jedna z mých oblíbených hereček, podle mě dokáže zahrát snad všechno :)

      Vymazat