16. července 2012

Hostitel jako film


Určitě to už víte, ale pokud ne tak mám dobrou zprávu v roce 2013 půjde Hostitel do kin. Film se natáčí podle stejnojmenné knihy od Stephenie Meyerové, kterou určitě znáte jako autorku Stmívání.  Já jsem touhle zprávou byla velice potěšena, protože kniha byla úžasná a doufám, že film nebude o nic horší. 
Obsazení je hotové a už se natáčí. Na facebooku a dokonce i u některých blogerů jste si určitě všimli nového traileru a fotek.

Melanie bude hrát Saoirse Ronan, která hrála například ve filmu Hanna, Pevné pouto a Město Ember. U téhle volby si nejsem jistá jestli jsem ráda nebo mám mít strach. Žádný z filmů této herečky jsem neviděla, ale určitě se na nějaký podívám ještě předtím než Hostitele uvidím. Já jsem si Melanie představovala trošku jinak, ale natáčecí studia se nám téměř nikdy do této představy netrefí. Nicméně se těším jak se s touhle výzvou mladičká herečka popere.




Jareda ztvární Max Irons, kterého můžete znát z filmu Červená karkulka. S tímhle hercem jako Jaredem jsem velice spokojená. Myslím si, že na Jareda se perfektně hodí, takhle nějak jsem si ho představovala.







Iana bude hrát Jake Abel, kterého jste mohli vidět například ve filmu Jsem číslo čtyři, Percy Jackson a v seriálu Lovci duchů. Tak s touhle volbou moc spokojená nejsem, Jake mám zafixovaného jako Adama z Lovců duchů a těžko se smiřuji s představou, že bude hrát moji oblíbenou postavu Iana. Na druhou stranu to není špatný herec, takže mě možná překvapí.



Chandler Canterbury bude hrát Jamieho, mladšího bratra hlavní hrdinky Melanie. Tento roztomilý chlapeček už hrál v pár velice známých filmech jako Proroctví a Podivuhodný případ Benjamina Buttona. S tímto obsazením jsem spokojená a myslím, že Chandler se své role malého Jamieho zhostí výborně.




Postav je samozřejmě mnohem víc, ale tohle byly ty hlavní. Se zbytkem postav jsem ve směs spokojená, ale najde se tam pár herců, kteří mi nejsou sympatičtí (ale to jsou hlavně záporáci, takže je to vlastně v pořádku).
Těšíte se na Hostitele? Co říkáte na obsazení?


A ještě pár obrázků :)



6 komentářů:

  1. Ha! Já věděla, že tu hlavní herečku odněkud znám - Pevné pouto, to je ono :)
    Nemůžu si pomoct, ale na Melanii se mi moc nehodí :(
    JJ, herec na Jareda se mi zatím taky líbí. Takový frajírek :) pěkný :D
    Herec Iana mi taky vadí. Já si Iana představovala jako černovlasého kluka..
    A Jamie.. uvidíme :) taky jsem si ho představovala trochu jinak.

    Já se na ten film těšíííím! Knížka je naprosto úžasná!! Musíme ji na srazu spolu pořádně prodiskutovat!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iana jsem si taky představovala jako černovlasého a později už jako Henryho Cavilla (jeho fotku jsem už nějakou dobu neviděla, takže nevím jak teď vypadá) :D
      Taky se moc moc těším :D rozhodně to probereme :) už se na to těším!!

      Vymazat
  2. Saoirse Ronan znám z filmu Pevné pouto a myslím, že do té role se moc hodit nebude ,) ale má srašně krásné oči, teda aspoň v Pevném poutu je měla :D
    Knížku jsem zkoušela číst ještě když jsem na tohel byla "malá" :D takže jsem ji ani nedočetla, takže to musím napravit, ale asi mám představu o čem to asi bude ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ji ještě v ničem hrát neviděla, ale chtěla bych to napravit. Zatím se mi ale taky zdá, že moc nezapadá do role Melanie.
      Určitě to ještě zkus, je skvělá knížka a snad se ti bude líbit :)

      Vymazat
  3. Knihu jsem nečetla, takže vůbec nemám představu, jak by postavy měly vypadat, ale tyto dva herce mám fakt ráda. :) Nebo takhle, dá se na ně koukat.

    OdpovědětVymazat