17. června 2012

Posuď knihu podle obalu #1


Toto je knižní meme pořádané Syki z Knižního doupěte.
Cílem je každou neděli zveřejnit obálku knihy (je jedno jestli teprve výjde nebo už vyšla), anotaci a vlastní názor na obálku.

Název: Tygrovo Prokletí
Autor: Colleen Houcková
Anotace: Vášeň. Sudba. Čest. Byli byste ochotni to dát na misky vah, abyste mohli změnit svůj osud?
Sedmnáctiletou Kelsey by nejspíš ani ve snu nenapadlo, co ji čeká tohle léto; že se bude pokoušet zlomit tři sta let starou indickou kletbu. A to se záhadným bílým tygrem Renem. Na druhé straně zeměkoule. Ale přesně to se stane. Kelsey je vtažena do dobrodružství, kde na ni číhají temné síly, prastará magie a mystikou zahalené světy, v nichž není nic takové, jaké se na první pohled zdá. Nakonec musí riskovat vše, aby pochopila dávné proroctví a mohla tak kletbu zrušit na vždy.



Můj názor: 

Tohle je můj první příspěvek do toho to meme a já si proto vybrala obálku, která mě zaujala samozřejmě obálkou tak i anotací. 
Začnu od začátku, obálka mě zaujala z jednoho prostého důvodu miluji bílé tygry a ten na obálce vypadá naprosto úžasně. Krásu obálky ještě podtrhují ornamenty okolo tygra i ty nad ním. Ve skutečnosti je kniha ještě hezčí než na obrázku, vyniknou tak totiž tygrovi oči i ornamenty okolo.
A anotace? Ještě jsem nečetla příběh, který by se měl odehrávat v Indii (pokud jsem to správně pochopila). Vypadá to, že kniha bude plná akce a dobrodružství a to si samozřejmě nemohu nechat ujít.

Žádné komentáře:

Okomentovat